miércoles, 1 de abril de 2009

Òpera i Publicitat


Sovint les grans i petites empreses publicitàries es serveixen en les seves campanyes de músiques que a banda de ser apropiades per la campanya concreta, siguin reconeixibles pel públic en general. La òpera no escapa a aquesta tendència i ha servit per publicitar tota mena de productes. Com oblidar la cançoneta de les Sopes Knor que adaptava la Dansa de les Hores de La Gioconda, o aquell anunci en que un Otello interpretat per Luciano Pavarotti corria a estrangular ràpidament a la seva Desdemona, per por que mentre cantava, se li cogués massa la pasta Buitoni. També em ve al cap ara, l’obertura de Nabucco anunciant un model de Volkswagen.
Doncs bé, aquest dies podem sentir l’Ària de la Reina de la Nit, de La Flauta Màgica de Mozart, com a teló de fons de l’anunci d’un producte Durex, destinat a facilitar l’arribada a l’orgasme. Està clar que si a l’efectivitat del producte en sí hi afegim l’immens plaer que suposa escoltar l’ària en qüestió, l’orgasme està clarament garantit.

2 comentarios:

  1. I l'òpera al cinema... No recordo quina òpera sona a les darreres escenes de Match Point... però feia que l'escena fos magnífica. A l'igual que a Eyes Wide Shut

    ResponderEliminar
  2. És cert...crec que el tema també es mereix un post, hehe

    ResponderEliminar